Kullanıcı Yetkilerine Göre Devexpress Ribbon Control Oluşturma

10 responses to this post.

  1. Posted by Ali on 23 Ekim 2014 at 00:37

    Sertunc bey merhaba.
    Öncelikle paylaşımıniz için teşekkürler.
    Ribbon menu ve gridview kullanarak formu tasarlandım.yetki tablo sql ile oluşturdum.
    Sorunu şu şekilde anlatayım
    Dataset oluşturdum table adaptörü ile yetki tablosu gridview de gösterdim.
    Yanlız för dongusunde hata alıyorum.

    Sizin datasetiniz selenyumdataset peki ben tableadaptor kullandım ve dataset 1 adinda olusturdum .Benim bu kısma ne yazmam gerekiyor. Yani sihirbaz kullanmadım. Ne yapmam gerek yardimci olurmusunuz.

    Saygılar. .

    Cevapla

    • Alınan hata nedir ?

      Cevapla

      • Posted by ali on 23 Ekim 2014 at 10:57

        Hata şu şekilde
        Dataseti kullandım form load kısmına da tableadaptor kullanarak gridview de yetki.db gösterdim.
        Gel gelelim for dongusunde yetktableadaptor.row dediğim zaman hata alıyorum. Yani satırlar arasında dolaşmak için hangi soruyu yazmam gerekiyor. Siz direkt datasource kullandığınız icin ben ise yetktableadaptor kullandığım için Sorgu farklı olacak sanırım. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Projem yarım kaldı… Saygılar

  2. Posted by Ali on 23 Ekim 2014 at 11:14

    Form load kısmı

    DataSetTableAdapters1.YetkiTableAdapter ta =new DataSetTableAdapters1.YetkiTableAdapter();

    Gridcontrol. Datasource =ta.Getyetki ();

    Cevapla

  3. Posted by Ali on 23 Ekim 2014 at 11:21

    Hata:DataRow Satir in sELENYUMDataSet.Yetki.Rows(bu kısma ne yazmalıyım )

    Ayrıca menubar başka form üzerinde menubar altında yetki duzenle menüsü ekledim ayrı bir formda çalışıyor yetki tablosu.
    Yük oluyorsam kusuruma bakmayın.

    foreach (DataRow Satir in sELENYUMDataSet.Yetki.Rows)

    {

    if (bool.Parse(Satir[“Ac”].ToString()) == false)

    {

    foreach (DevExpress.XtraNavBar.NavBarGroup Grup in navBarControl1.Groups)

    {

    if (Grup.Caption == Satir[“FormAdi”].ToString()) Grup.Visible = false;

    }

    foreach (DevExpress.XtraNavBar.NavBarItem subitem in navBarControl1.Items)

    {

    if (subitem.Caption == Satir[“FormAdi”].ToString()) subitem.Visible = false;

    }

    }

    }

    Cevapla

  4. Merhaba,
    Bu örneği vb.net ile de sağlayabilir misiniz acaba ? Ben biraz uğraştım fakat gerçekleyemedim.

    Cevapla

  5. merhaba,program içerisinde yazdığın kodları paylaşabilir misin ?
    Aynı işlemleri vb de gerçekleyemedim.kodlar üzerinden gitmeye çalışacağım.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

